Rabu, 30 Juni 2010

kau dihati...

telah lama aku mengunci hati ini

tak siapa biasa mengetuk hati batuku...

setelah sekian lama membeku....

tapi kau berjaya menyentuh hati ku

membuat aku tak tentu keruan....

resah.... gelisah.... membuatkan aku tak lena tido

gerak jantung ku lebih pantas dari normal...



selepas sehari dari itu

kau bisa meluah aper yang terbuku dihati

sedang aku...

terkedu... tidak mempercayainya

keikhlasan mu menjadi mainan ku...

kerna aku takut... takut untuk menghadapi kenyataan

terlalu takut dengan situasi itu...



akhirnya kau putus asa...

kecewa dengan sikap ku...

padamu aku hanya mempermainkan mu...



maafkan aku...maafkan aku....

setelah kau pergi baru ku sedar akan kesilapan ku

Ya Allah....

kenapa ini biasa terjadi lagi

sedangkan aku terlalu berhati-hati....

tak mahu terkecewa...

pedih.. pilu menyelubungi jiwaku....



kini baru aku tersedar....

aku bukan bermimpi...

bukan jua dalam khayalan.....

Ya Allah....

aku menyayangi nya....

benar-benar menyayanginya....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar